Een hamertje en een zaagske

donderdag 2 juni 2011


"Allé, mama, is dat nu eerlijk?" Eerlijk. Wat kleren betreft is ons huishouden inderdaad niet eerlijk verdeeld. Hij weet hoe dat komt. Maar toch. Zijn verzoek om òòk een pyjama te krijgen, net als broer en zus kon ik niet naast me neerleggen. En omdat het zo jammer is dat je een pyjama niet overdag kan dragen, maakte ik er nog een t-shirt met mouwtjes bij.



Het stofje is niet helemaal nieuw in blogland. Maar gauw, heel gauw, komt er een nieuwe lading hier vandaan. Woehoe!

23 opmerkingen:

  1. Groen en paars altijd een mooie match. En dat stofke, helemaal boys, als hij nu nog gaat timmeren is het helemaal de max, hij kan er in ieder geval van dromen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wat een volleerd (foto)model.Leuk setje. als ik jongens had koos ik vast zo'n print (maar heb 2 meiden ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi gedaan!! en een knappe zoon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's van een knappe zoon in een schone pyjama!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap! En idd. een beetje zonde dat zo'n mooie pyjama niet gezien kan worden. Regelmatig op logement!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Bij elk tricot-maaksel dat ik zie verschijnen in weblogland bedenk ik me dat ik ook wil, maar mijn uitstel-kwaliteiten worden goed benut wat dit betreft. Die tricot is ook best duur hè, is hij nergens anders goedkoper te vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelanceerd in het tricot! Geweldig schoon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is er weer ééntje dat zeker en vast veel zal gedragen worden. Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stuur hem hier maar mee op kamp, succes verzekerd!
    Echt knap, inderdaad veel te knap om niet gezien te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo tof die boxer. Daar moet ik mij ook eens aan wagen, in meisjesversie dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig ! Zo'n stoere pyjama wil elke jongen wel hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een model (je zoon en de pyjama) - en de lamp ook :)
    Goed bezig daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zalig, die zoon. Ik heb er geen, maar moest ik een hebben, ik zou het super vinden als hij zo voor me wou poseren. (Hij heeft er natuurlijk wel cool ondergoed voor in de plaats gekregen.)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi!!! Ik kom in de leer voor de t-shirtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @ Nele84: tricot is inderdaad wel duur, maar het is er wel van zeer goede kwaliteit. En als je samen met enkele andere mensen bestelt, maken ze een prijsje.

    @ Nice*: doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schonekes! En die figurant, is dat nu de kleine of de grote happle?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @ ilse: de kleine. Maar de grote komt zeker nog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superstof!! Ik vind het toch altijd lastig om leuke tricot voor jongens te vinden, maar deze is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Knappe kerel, idem dito voor de pyama.

    BeantwoordenVerwijderen