De t-shirt met het gaatje

vrijdag 9 maart 2012


Ook wel gekend als het keyhole t-shirt. Niet mijn idee, maar wel zeker eentje om te proberen.

Nu de broek af is heeft de dochter daar ook matching bovenkledij voor nodig. Evidemment. Twee stofjes staken al maanden haar ogen uit. De ideale gelegenheid voor een klein verrassingsken.

Maar haast en spoed... De volgende keer moet ik dus zeker harder trekken aan de biais rond het gaatje en moet ik nauwkeuriger doorstikken, the hardest part.

Maar voor de rest, vrouwelijker dan een doorsnee t-shirt en zeker weer voor herhaling vatbaar.
Mocht u wat tips en tricks in het Nederlands willen, dan geeft u maar een gil.

keyhole

Strike no pose.

keyhole

Ziet, dat gaapt een beetje.

keyhole

Gekko bloemen & Blafre bloemen.

bloemen

26 opmerkingen:

  1. Oh, daar zou ons dochter stikjaloers op zijn. Wie weet heb ik er zelf ooit terug tijd voor...
    En ik ben nu wel nieuwsgierig naar die broek;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfect zo voor de komende zonnige dagen! Een heel schoon modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi stofje! Ik heb ook eens zo'n t shirt met een gat gemaakt en had hetzelfde probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi stofje en lief met dat gaatje zo! En dat het een beetje gaapt... ach dat zie je toch alleen maar als ze heul stil zit... en ik weet niet hoe het met jou meisje zit, maar die van mij zit NOOIT stil :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi tricot stofje en inderdaad eens helemaal anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GIL!!!! ik wil wel wat tips en tricks in het nederlands over dit mooie werkje van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi! Super stof! De kleur spat van het scherm :-) uitleg altijd welkom...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zoek de bruin met roze versie van dat stofje. Ergens nog gezien? Iemand?
    En inderdaad een tof model voor een meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bruin met roze? Ik denk zelfs niet dat ik die ken.
      Lijkt wel een mooie combinatie.

      Verwijderen
    2. Ik heb dat ooit gepind (bij de stofjes op mijn pinterest pagina) maar als ik doorklik staat ze er niet meer tussen :-(.

      Verwijderen
  9. Wat een naai-ijver! Ik kan alleen maar bewonderend toekijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad, weer eens iets anders dan een gewoon t-shirtje. Leuk idee en prachtige uitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig dat shirtje, gapend gat of niet (en ik vind het wel meevallen hoor)!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. bij Alba haar slaapkleedje gaapt dat gaatje ook. Maar euh... Znok bloemetjes. Gekko bloemetjes zal je bedoelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuk detail!!! Ik zou dit willen proberen bij een kleedje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mijn zoon wil graag zo een gaatje in zijn mouwboord, zodat hij er zijn duim kan doorsteken.

    dat is blijkbaar zeer populair en ik krijg dat winkel gewijs nergens gevonden :-(

    BeantwoordenVerwijderen