Het id dilemma. Ofte, we kunnen niet kiezen.

donderdag 22 maart 2012


Van Katoen laat precies niemand koud. We kunnen rekenen op een schare enthousiaste sympathisanten uit binnen- en buitenland. Jullie bemoedigende berichten geven ons de nodige energie om de laatste rechte lijn goed door te komen.

Vaak komt een lief gebaar echter uit een onverwachte hoek. Tijdens het vertellen over het druk-druk-druk aan iemand met een even druk-druk-druk leven, borrelde in zijn hoofd een plannetje. Een plannetje dat ons breed deed glimlachen. Door zijn generositeit kunt u in ons kraam op 14 april een gehantekende Ian Dutton print op de kop tikken. Er zijn slechts drie prints, dus als u er echt eentje wil, zorg dan dat u om 1 over 10 aan ons kraam staat.

ian_handtekeningid_prints

Loopt u de prints toch mis, niet getreurd. We laten ook exclusieve Ian Dutton kaartjes drukken. En u mag zelfs mee helpen kiezen welk ontwerp het wordt. Drukken we New York? De Mini's? Of toch maar Londen? Welke print wil u per sé aan uw postkaartencollectie toevoegen? Kom, zeg het ons en help ons deze aartsmoeilijke knoop mee doorhakken.

welke van de drie?

60 opmerkingen:

  1. Waarom moeten we kiezen? Kan het niet gewoon alle drie? maar als ik dan toch moet kiezen: New York!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Londen OF de Mini's!

    Londen voor de smaak, de Mini's voor zijn universaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedddd ik ben daar dus om 1 vóór 10 ;-).

    Enne Londen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. New York!
    Kan daar trouwens geen stofje van gemaakt worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze allemaal leuk! Maar als er echt gekozen moet worden: de mini's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. new york!
    en het stofjes idee van hierboven klinkt erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe prints! Londen is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mini"s en ook meteen een stofje daarvan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De mini's, maar die andere zijn ook errug leuk. Ik kan eigenlijk niet kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Reacties
    1. Ik ben al maanden aan het lobbyen, nog even geduld.

      Verwijderen
  11. new york! new york! Echt wel, prachtig gewoon!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De linkse, New York is dat geloof ik. Gewoon omdat mijn kleine mijnheertjes zot zijn van brandweerauto's, ziekenwagens en politieauto's. Maar ze zijn allemaal even prachtig, dus ik zou het niet zo heel erg vinden als jullie een andere kiezen... of als jullie ze alledrie zouden drukken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vrees dat we dat niet allemaal verkocht gaan krijgen op Van Katoen. Anders hadden we ze met veel plezier alledrie gedrukt.

      Verwijderen
  13. Prachtig! Als er nu iets is dat ik niet goed kan, dan is het wel kiezen.
    Maar je vraagt het mij, dus kies ik, en dan krijgen de mini's mijn voorkeur. Maar alle drie zou nog toffer zijn. op posterformaat graag en euh, een stofje zou ook niet slecht zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Londen of New York! mooi, mooi... ook op stof ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. moest ik komen, ik zou voor nr 3 gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De middelste! En zijn de restjes na Van Katoen te koop in de webshop? Want kleine zus viert haar communie, dus ik ga er niet bij zijn *snifsnif*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De rest van de kaarten? Of van de kleertjes? Of gewoon alles?
      We hopen natuurlijk dat er niet veel rest meer overblijft, maar als dat toch zo zou zijn, dan zoeken we zeker een manier om dat online voor iedereen open te stellen.

      Verwijderen
  17. Londen, maar ze zijn alledrie werkelijk prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  18. stofjes dacht ik ook meteen
    ik teken in voor alle drie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. London, baby! Maar zelfs ik met mijn eeuwige voorkeur voor Londen moet zeggen dat ze alle drie echt heel, héél mooi zijn. Print dat Londenstofje op ecologische stof en ik ben ook uw beste klant! (maar verder leggen we jullie geen druk op ofzo hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Idd geen makkelijke keuze, maar ik zet mijn joker in op de mini's! Go, kleine rakkers! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. LOL! Als ik de keuzes hierboven bekijk, wordt het er niet gemakkelijker op voor jullie... Ik vind die mini's de leukste.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. New York en Londen, ze zijn zo speels, echt fijn voor een verjaarkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. New York of Londen!kanzelf ook al niet kiezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. de mini's, zonder twijfel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Moeilijke keuze hoor! Ze zijn alledrie super leuk!
    Maar Londen vind ik grafisch veruit het interessantstste door het boeiende en kleurrijke patroon dat er ontstaat met de verschillende vormen van voertuigjes.
    Londen baby!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. thank you for all the kind and positive responses to my designs, i'm so pleased you seem to like them all - enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen