Oon zet haar stommiteiten te koop.

zaterdag 3 maart 2012


Soms doet een mens al eens iets doms. Zoals een Paul Smith hemdje kopen voor de zoon waar duidelijk de maat 2 jaar in staat. Ok, de zoon is niet van de allergrootsten, maar twee jaar, mens, dat is toch werkelijk te klein, hoe schoon het ook is. Niettemin, ik kocht het toch, wurmde de zoon erin en ja, toen bleek het toch echt wel een beetje te klein. Hij pastte er in, maar dat was dat. Geen bewegingsruimte meer. Dju, zeg.

Terugdragen, zegt u? Welja, ik kocht het ding uiteraard op een stockverkoop. Terugdragen is geen optie. Inkaderen wel, maar misschien hebt u nog wel een kleintje die er wel in past. Stuur me gerust een mailtje.


Domme dingen galore ook wanneer het Lief en ik op weekend gaan. En we per sé iets voor elk van de kinders willen kopen. Zo kochten we in Antwerpen bij Kidslab ooit twee stickervellen met auto's. Supergerief! Dat plakt, is makkelijk te verwijderen, en blijft vooral goed plakken.

We gebruikten 5 voertuigen ter versiering van het bed en de deur van de zoon. De rest, zijnde 24 stuks, bleef mooi in de verpakking zitten. Heb u wel zin om het jongensmeubilair te pimpen: een adres!


*Edit: toch nog even meegeven: het hemdje valt wel groot, en meet van oksel tot oksel 30,5 cm.

*Edit: alles is verkocht

20 opmerkingen:

  1. het hemdje is prachtig zeg!! Maar mijn zoon is 11 en ik ken niemand die 2 jarige zoon heeft (denk ik toch). Iemand anders gaat er meer plezier aan hebben dus. Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dan toch niet de enigste met stommiteiten. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn zoontje is net twee jaar, maar past jammer genoeg nog maar net in kleertjes van 2 jaar! Anders was ik zeker kandidaat!
    Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een pracht hemdje.. Je zal het wel snel kwijt geraken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'k Heb hier een kloeke bijna-tweejarige in huis bij wiens bruine velletje zo'n kleurig hemdje prima zou passen én hij heeft nog een fascinatie (wat zeg ik: obsessie) voor alles met vier wielen ook... Twee vliegen in één klap dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat valt nog behoorlijk mee qua stommiteiten Oon. Ik had me al verlekkerd op een vettig verhaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als jij daar geld voor wil geven, dan wil ik die wel eens vertellen, hoor ;)

      Verwijderen
  7. Helaas lopen bij ons alleen maar meiden rond!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hier nog een zoon die erin zal passen, wat vraag je er nog voor? Ik vind de kleuren super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn jongste is 3... die was pas nog 2. Een ezel stoot zich geen 2 maal aan hetzelfde shirt, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke stickers! Net een auto-taart gemaakt voor O'tje, want die is helemaal weg van auto's, treinen en vliegtuigen! Ik stuur een mailtje...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn jongste zoontje is 2,5, dat zal wel passen. En ik maakte deze week juist een broek die erbij zou kunnen (foto zie blog), wat denkt ge?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooh, mooi! m'n zoontje wordt 2, is een flinke kerel dus zou er veel genot van kunnen hebben deze zomer!! Hoeveel vraag je er nog voor?
    groetjes Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. jammer dat ik geen jongen heb;)
    je hebt een leuke blog, ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hemdje, jammer van de maat. Mijn drie (oeps, vier) jarige is wel een lilliputter, maar 2 jaar zou ook hier nipt zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Reacties
    1. Ja, het is verkocht, ik zal het erbij zetten in het blogbericht.

      Verwijderen