zaterdag 2 februari 2013

Blije meisjes in geel-grijs-wit.

Aangemoedigd door een handige vriendin, mijn Pinterest bord en mijn voorliefde voor geel trok ik enkele weken geleden richting stadscentrum om met kouwelijke handen wat kouwelijke kleuren uit te kiezen voor een matching outfit.

Veel overpeinzing had ik niet nodig. Ik zag meteen wat ik wou. Fel geel. Zon. Zomer. En ook koel grijs en wit. O ja, wit. En vooral: mat. Niet teveel blingbling hier.

Ik koos er ook twee oorbellen bij (want 1 zou een beetje dom zijn), maar wacht nog op de handige vriendin met het handige gereedschap om die oorbellen te assembleren. Ik had ze uiteraard ook gewoon 'af' kunnen kopen, maar ik wou dat wel eens proberen, zo draaien met dat tangetje. Fingers crossed dat ik dat niet verknoei.

Alle kralen kan je apart kopen, dat opent perspectieven. Ik reeg ze op een gewaxt touw en knoopte het touw zo dat het snoer makkelijk in de lengte verstelbaar is. Handig om groot en klein tevreden te stellen. En handig om snel los te knopen en wat variatie aan te brengen in de volgorde van de kralen.

drie op een rijsnoergeeloorbellen

Ik ga beslist nog eens terug. Zeker nadat ik dit zag verschijnen. ♥ fluo!

Alle materiaal: Zahia

20 opmerkingen:

  1. Brrr, ik krijg het koud van naar die foto's te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allé, het was hier wel zalig warm met dat stralende zonnetje deze namiddag.

      Verwijderen
  2. Voor elke gelegenheid trek ik met de gemaakte (of gekochte) kledij naar zahia om bijpassende kralen te kiezen en daar dan mee aan de slag te gaan. Je gele oorbellen heb ik in oranje en werd in combinatie met beetje koningsblauw en zilver een topcombinatie... Dat zoeken, die kralen horen rammelen... <3. Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Maar de foto's die zij van mij hadden genomen waren niet zo fantastisch.
      En om daar nu zelf zo in mijn nakie te gaan staan...

      Verwijderen
  4. Heerlijk vrolijk ! en klikkerdeklik dat fluo is zoooooooooooo gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb al leuke zomerkleedjes gezien in die kren ook... T is misschien een tip voor de combi ;) de kleedjes van ten zouden hier zalig bij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In heb inderdaad voor de kinders wel wat Ten en Quincy in die kleuren.
      Ik ga dat gerief nog kwijt geraken aan hen, ik voel het.

      Verwijderen
  6. Oh heel schoon!!
    Vroeger deed ik ook aan kraaltjes rijgen, maar die stikmachine heeft daar een stokje voor gestoken!!
    Maar nu ik het zo zie, moet ik toch terug eens beginnen rijgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik maak me misschien onpopulair maar heb beetje moeite met het "functionele" naakt.
    sorry vind het leuke juwelen maar je meisjes zo fotograferen.
    bedoel het niet verkeerd eerder als waarschuwing.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg je mening...

      Verwijderen
    2. Die van de eerdere anoniem bedoel ik. zou ik nooit zo doen van mijn kids.

      Verwijderen
    3. ik ook. Respect van de privacy?

      Verwijderen
  8. Prachtig !
    Mooi in z'n eenvoud !
    Love it, stien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zeer schoon !
    en als je het nog eens zo voelt kriebelen : kijk eens op etsy ! Daar heb je nog veel meer keuze in kralen en veel veel veel goedkoper dan bij zahia ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. vorige zomer heb ik ook zulke kralenkettingen gemaakt (zoals je eerste voorbeeld)! je kan ze aanpassen aan elke outfit, zijn speels en toch niet teveel bling bling! :) perfect dus!

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen