maandag 25 februari 2013

Oon doet van broekenbandwerk. The neon edition.

Ik moést gewoon mijn hang naar geel en blauw bevredigen. Deze keer geen blauwe broek, maar een gele. En niet zomaar een gele, eentje dat een beetje pijn doet aan uw ogen eigenlijk feitelijk. Citroengeel dat toch wel fel neigt naar fluo. De zoon was er meteen zot van en het Lief voor een keer ook. Ik recycleerde de 'litskes' van de blauwe broek van mijn moeder.

De stof gebruikte ik hier ook al en ze blijft me uitdagen.

fluobroekfluobroekfluobroekfluo snorfluobroek

Zo, de zoon kan weer voort. Ik vermoed dat groen hier deze zomer geen succes zal zijn...
Nu nog nieuwe schoenen en we zijn weer gereed.

we kunnen er weer even tegen

27 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! En dat snoetje op de eerste foto, onbetaalbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, goed genaaid hoor! Ik wou dat ik mijn kindjes ook volledig in het nieuw kon steken. Maar verder dan kleedjes, rokjes en tricotbroekjes ben ik nog niet geraakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weeral een heel mooie broek! Die laatste foto... de kleertjes zien er prima uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een collectie! Hoedje af voor je 'smaak'! Daar kunnen we veel van leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super natuurlijk dat alles zo te combineren valt met elkaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fluogroen bestaat nochtans ook :)
    Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleuren, en zo gedetailleerd afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat geel-blauw is wel echt jouw handelskenmerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi! hier binnenkort ook tijd voor wat broekenband werk denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh super! Hier is de volgende jeans weer gescheurd, ik ga echt gabardine moeten kopen, peins ik. (of werkbroeken zoals die van de Gilbert)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gabardine gaat hier inderdaad ook langer mee dan jeans. Het is het proberen waard. En nog een stuk goedkoper ook in the end.

      Verwijderen
  11. ik lijk hier maar geen broek ineen te krijgen!!! :(
    dringend een uitgebreide tutorial zoeken, enige tips? :)
    zo simpel mogelijk? :)

    http://www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het Jacob patroon? Zo simpel of zo moeilijk als je zelf wil, met verschillende opties die je kan toevoegen/weglaten naar keuze.
      http://www.zonen09.com

      Verwijderen
  12. Supertof! En die laatste foto: amai, ik wou dat ik een kleerkast had waarin alles zo goed bij elkaar past :).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb onlangs neon oranje flockfolie gekocht met hetzelfde in gedachten als hier: een grijs t-shirtje met oranje snor. Na het zien van jou creatie weet ik zeker dat het super zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superbroekskes weer, elke keer als ik jouw Jacobjes zie heb ik ook weer zin om er eentje te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo schoon! En die fleurige kleurtjes! Nu maar hopen op een snelle lente! Zo'n perfect gecombineerde garderobe wil ik mijn kids ook geven... ooit! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oooh, ik word goed gezind van die mooie zonnige kleurtjes! mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. LOVE!! I just found your blog and I love everything you make! Thank you for sharing! I'll definitely be following along!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die laatste foto moet echt bevredigend zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen