woensdag 13 februari 2013

Oon doet van broekenbandwerk. Start.

Ik deed een rondje bandwerk, dus ik ga u om de oren slaan met wat Jacobversies, de volgende dagen. Dat broekenbandwerk was onvermijdelijk, wegens 2 met gaten in de knieën en 2 met water in de kelder.

We startten met de mannelijke variant van deze rok. Nog steeds een topper in combinatie met geel.

De strepen op de muur komen van de zon die voor het eerst sinds lang weer speelt met onze ramen en de balken. Ein-de-lijk!

grijze Jacob met geel stikselgrijze Jacob met geel stikselgrijze Jacob met geel stiksel

grijze Jacob met geel stikselgrijze Jacob met geel stiksel

27 opmerkingen:

  1. Dat is heel knap gemaakt!! Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weeral een topcreatie zoals we van u gewend zijn!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi zoals altijd... wanneer doe je dat allemaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die stof lijkt wel heel erg op deze van mijn laatste jongensbroekje. Hoewel, ik zie er meer blauw in. De mijn kwam van Den Beer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt! Ik denk dat het inderdaad hetzelfde stofje is.

      Verwijderen
  5. Oooh, ik wou dat ik ook zogoed kon naaien. Ik hou zo veel van zo'n brede broeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Broekenbandwerk, ik zou dat eigenlijk ook nog eens moeten doen ... Deze Jacob is echt supermooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat grijs met geel blijft een topcombi. En van het grafisch lijnenspel op uw muur word ik vrolijk. Merci, daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de gele stiksels maken het af! Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik doe ook mee.t gaat hier nog wat duren maar de stof is alvast gekocht.jouw versie is weeral prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik blijf fan van de Jacob he! En dit is echt een heel mooi exemplaar! Ik ben ook enorm te vinden voor combinaties grijs en geel! Zo wat echt grijs en oker vind ik ook zo'n mooie combi! Ik kijk al uit naar de volgende broek!

    Het patroon ligt hier ook al eventjes, maar helaas (nog?) geen jongens om het voor te gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. o kelly, maar je mag altijd zo een broekje voor jules maken hoor :)
      hij heeft wel een smalle poep hihi ! :p
      x
      http://www.mamajulesbrussels.blogspot.com

      Verwijderen
  11. Zeg, je mag kindjes wel niet uit hun dutje halen om al slapend te doen poseren hè, al is de broek nog zo mooi! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh een schoontje! Welke stof is dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die waar de VK broeken ook uit gemaakt waren, van den Beer.

      Verwijderen
  13. Schone combinatie! Ik ga binnenkort ook nog eens wat moeten bijmaken, want het water-in-de-kelder en gat-in-de-knie scenario speelt hier ook.
    En zo'n knielap erover overleeft ook geen ene dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou echt niet van knielappen, dan nog liever een broek met een gat.
      Maar met die gabardinebroeken heb ik dus geen gaten meer. Dat lijkt slijtvast. Alleen met broeken uit velours en linnen zijn gaten precies niet te vermijden.

      Verwijderen
  14. zo mooi in al z'n eenvoud! Het gele stiksel maakt het echt af!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi! En die combinatie die blijft echt super.

    BeantwoordenVerwijderen